Arbeidstrening - spesialundervisning i liten gruppe A

Hos oss kan du betjene kasse og kunder på butikken vår Godt Gjort, eller kanskje du liker best å arbeide praktisk med sag og hammer? Eller hva med å plante, høste og produsere av alt som gror på vår arena Sørenestunet?  Kanskje drømmer du om å lage mat på et storkjøkken, eller å drive service for folk som arbeider på kontor? Glad i friluftsliv, gym og svømming? Vi har egen 9 - seter som kan ta oss langt avsted på tur.

Godt Gjort - Klikk for stort bildeGodt Gjort

Vi kan dekke mange ønsker på de ulike læringsarenaene vi har, ikke alle i løpet av et skoleår, men i løpet av de årene du er hos oss.

På hvilken arena du skal være og hvor mye du skal være der, det må vi finne ut sammen når vi har blitt kjent med deg. Vi kan love deg en innholdsrik og variert skoleuke.

Lurer du på hvordan du kommer deg rundt forbi på de ulike arenaene? Er det vanskelig med buss øver vi på det sammen. Vårt mål er at du skal bli mest mulig selvstendig i arbeid, bolig og fritid.

Tilbudet du får hos oss er svært allsidige, vi er opptatt av å lage et tilbud som passer for nettopp deg. Her skal du oppleve mestring, du skal få troen på deg selv.

Det er viktig å kunne arbeide sammen med andre, derfor har vi stort fokus på sosial lærling og livsmestring.

Vi tilbyr tilrettelagt opplæring i små grupper, innenfor følgende utdanningsprogram:

·  Salg, service og reiseliv

·  Design og håndverk