Skolens lokaler

Vårt hovedbygg er i Vaisenhusgata 50.

I tillegg leier vi lokaler i Badehusgt 39 ved Bybrua.

Arbeidstrening har butikken Godt gjort i Breigata i Stavanger sentrum, og allsidige lokaler på Sørnes ved Godalen.

Fra og med skoleåret 21/22 kommer alle de 120 elevene som kommer inn på vg1 Helse- og oppvekstfag på Bergeland til å ha klasserom i Badehusgt. 39. Der har vi trivelige lokaler, og et unikt utemiljø i nærmområdet til skolen. Lokalene ligger ca 15 minutters spasertur fra Bergeland avd.Vaisenhusgt, like ved Badedammen/ under bybrua som går over til Hundvåg.

Det er gode bussforbindelser til dette området fra Byterminalen. Det er praktisk å holde til i dette området, da vi er mye ute i praksis og har gode samarbeidspartnere i dette nabolaget, blant annet Helsehuset, som ligger vegg i vegg.

Avd Badehusgata Avd Badehusgata